Medewerker commerciële binnendienst ERP Software

Werkniveau: HBO denk- en werkniveau

Dienstverband: vast contract (minimaal 20 uur per week)

Standplaats: Nijmegen (10 minuten lopen vanaf het centraal station)

Bedrijfsprofiel Blisss ERP Projecten:

Wij zijn een software bedrijf dat volledig gericht is op gemak. Onze medewerkers vinden, samen met de klant, de juiste balans tussen organiseren en automatiseren. Ons streven is om telkens weer verrassend simpele en zeer effectieve software oplossingen te maken.

De klanten van Blisss zijn groothandels, productiebedrijven en zakelijke dienstverleners. Onze opdrachten variëren van het maken van effectieve en zeer eenvoudige App oplossingen tot en met het opzetten van complete ERP trajecten met Microsoft Dynamics NAV.

We hebben een vacature voor een medewerker commerciële binnendienst.

Lol met elkaar en in je werk met goede prestaties staan bij ons hoog in het vaandel. Je bent bij Blisss echt lid van een leuk team van 30 jonge honden (het gros van onze medewerkers is onder de 30 jaar).

Blisss is goed te vergelijken met een voetbalteam wat graag met elkaar samenwerkt om samen tot succes te komen. De teamspeler die we zoeken is een “fysiotherapeut”. Je maakt de spieren warm van onze spitsen in het veld (de accountmanagers). We krijgen wekelijks aanvragen via internet binnen en het is jouw taak om deze klanten razendsnel te woord te staan en de krenten uit de pap direct door te leiden naar de accountmanagers. Als de internet klanten nog niet warm genoeg zijn voor een afspraak met onze accountmanagers dan blijf je ook deze klanten masseren door ze blijvend te informeren over de mogelijkheden bij Blisss Software. Ook hou je vinger aan de pols bij de accountmanagers zodat ze fit blijven om alle openstaande klantkansen op te pakken.

Een perfecte baan voor iemand met een HBO denk-  en werkniveau, met een daadkrachtige commerciële inslag, die (bijvoorbeeld i.v.m. kinderen) een parttime functie wil vervullen waarbij je de uren tussen 09.00 en 17.00 zelf vrij kunt invullen.

De werkzaamheden:

Als je als medewerker commerciële binnendienst bij ons komt werken dan heb je te maken met onderstaande werkzaamheden:

  • Het direct opvolgen van internet aanvragen voor ERP software van Microsoft en Zakelijke Apps
  • Het selecteren, voorbereiden en plannen van aanvragen die direct doorgespeeld kunnen worden naar de accountmanagers
  • Het informeren en blijven volgen van klanten die nog niet direct een afspraak willen maken met de accountmanagers
  • Telefonische acquisitie op een geselecteerd klantenbestand
  • Contact met bestaande klanten omtrent:
    • De basis gebruikersvragen over de software
    • Klanttevredenheid
    • Uitbreiding met nieuwe diensten
    • After sales
  • Het organiseren van klantendagen
  • De afhandeling van het bovenstaande in ons CRM systeem
  • We zoeken een medewerker die zeker 20  uur per week werkt en die niet vies is van een paar overuren als het even wat drukker is. Je werktijden mag je tussen 09.00 en 17.00 uur zelf indelen.
  • Je werkt samen de verkopers en de directie.
  • Je bent werkzaam op ons kantoor in Nijmegen.

De beloning:

Dat is uiteraard afhankelijk van je ervaring.

Een indicatie is dat het aanvangssalaris (voor 20 uur) rond de €  1.100,– bruto per maand zal liggen (exclusief vakantiegeld en een collectief pensioen). Er zijn ruim voldoende groeimogelijkheden.

Ons bellen?

Een sollicitatiebrief is niet nodig daar komen we tijdens het gesprek wel achter maar het is wel makkelijk als je ons voorafgaand aan de afspraak een overzicht van je studies en werkervaring zou kunnen mailen.

Je kunt mailen naar:

Martijn Boesveld (senior accountmanager) / M.Boesveld@Blisss.nl