De zakelijke strategie van Microsoft

Door
In Blogs

De zakelijke strategie van Microsoft

Microsoft Dynamics NAV begon ooit als een Deens boekhoudpakket: Navision. Inmiddels is het uitgegroeid tot een allesomvattend ERP-systeem met jaarlijkse updates. De zakelijke strategie van Microsoft is om één omgeving te creëren waarin je alles kunt doen, om deze reden kopen zij bedrijven zoals LinkedIn & Skype. Dit zorgt voor steeds meer mogelijkheden in het ERP-pakket van Microsoft door de integraties met de verschillende tools.

Ter voorbeeld: Je krijgt een offerte binnen per mail, Outlook herkent direct de offerte en verwerkt deze in Dynamics NAV. Vervolgens kun je vanuit NAV bellen (via Skype) om de order te bevestigen. Om de cirkel rond te maken kun je hierna met Power BI relevante rapportages uitdraaien.

microsoft

Waarom Microsoft Dynamics NAV?

Betrouwbaar

  • Meer dan 2000 programmeurs; meer dan 2.000.000 gebruikers; meer dan 130.000 klanten;
  • Meer dan 20 jaar platformontwikkeling.

Flexibel

  • Flexibel groeiplatform;
  • Maatwerkmogelijkheden;
  • Partnernetwerk;
  • 100% werken in de cloud.

Herkenbaar

  • Herkenbaar voor medewerkers;
  • Werkt net als de vertrouwde Microsoft-producten (Outlook, Excel, Word).

Heeft u interesse in Dynamics NAV 2018?